pôvodnú verziu webu nájdete na https://old.westech.sk
0

    Servisní partneri

    Ak výrobca zriadil autorizované servisné stredisko, vyslovene odporúčame kupujúcim riešiť reklamáciu priamo prostredníctvom tohto autorizovaného servisného strediska. Využívaním autorizovaných servisných stredísk urýchlite vybavenie svojich reklamácii.

    Zoznam autorizovaných servisných stredísk:

     

     

    ACER

     

    Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.

    Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“

    Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.

    Acer Czech Republic s.r.o.,
    Servisní centrum, CTPark Brno,
    Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina,
    Česká republika,


    Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070
    Možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com
     

     


     

    APC

     

    Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru na stránke www.apc.cz v sekcii podpory http://www.apc.cz/asp/podpora.asp kliknutím na „On-line zadane reklamácie“ (na stránke v stĺpci vľavo). Zákazník obdrží novy kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne.

    Doprava UPS v záruke je zadarmo!

    Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo: v Slovenskej republike 0800 172 063
    Web: www.apc.cz

     


    AOC

     

    Servis Bratislava

    Námestie Slobody 10

    Bratislava, 811 06
    tel:  +421 2 5262 6557 
    tel:  +421 2 5262 6558 
    fax: +421 2 5262 6559

     


     

    APPLE

     

    SWISS, spol. s  r. o.
    Pestovateľská 13 - areál OC Korzo
    821 04  Bratislava

    tel.:02/6720 2080, Fax č. 02/6720 2081
    e-mail: servis@swissservice.sk 

    https://www.swissservice.sk/apple/ 

     


     

    ASUS

     

    Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na adrese http://rma.asus.de/rma_cz/ a riadiť sa následne pokynmi zo servisu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi DPD.

    Kontakt na servis:
    ASUS Czech s.r.o.,
    Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova,
    Tel.: +420 596 766 888,
    mail: reklamace@asus.com.tw

     


     

    BENQ

     

     https://www.asupport.sk/

    Zákazník musí priložiť doklad o kúpe.
    Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu .Bližšie info na: http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup

    asupport s.r.o.
    Radlinského 27
    Areál hotelu Saffron
    (vchod z ul. Fazulová)
    811 07 Bratislava

    Tel: +421 911 792 034
    Tel: +421 2 5262 6557
    bratislava@asupport.sk

     


     

    CANON

     

    Tlačiarne, osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky.
     

    C.C.C.spol. s r.o.
    Námestie Biely kríž 1
    831 02 Bratislava

    tel : +421 2 44459955
    tel : +421 2 43411450
    E-mail: info@ccc.sk
    www.ccc.sk

    Otváracia doba:
    Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.
    Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku.

     


     

    Cyber Power

     

    V prípade opravy UPS kontaktujte najskôr servis telefonicky a dohodnite opravu.

    C.C.C.spol. s r.o.
    Námestie Biely kríž 1
    831 02 Bratislava

    tel : +421 2 44459955
    tel : +421 2 43411450
    E-mail: info@ccc.sk
    www.ccc.sk

     


     

    Dell

     

    Hot-line DELL: V cene produktov je 2 alebo 3 ročná záruka opravy zariadenie u koncového klienta hneď nasledujúci pracovný deň.
    Kontaktujte DELL do 16:00 na čísle: +421 2 57 50 83 03
    Na čísle Vás budú operátori informovať o dalšom postupe.

     


     

    Epson

     

     https://www.epson.sk/support#find_repair_center

     

    Tlačiarne "Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na EPSON hotlinku.

    Hotlinka pre SR: 0850 111 429, alebo infoline@epson.sk
    Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry.

    Epson zabezpečí zvoz.

    ASC-SK s.r.o.,
    Podháj 137, Bratislava 841 03, Bratislava-Lamač,
    t.č.: 02/ 52625231,
    fax: 02/ 52625232,
    hotline: 02/ 52625241,
    e-mail: epson@asc-sk.sk

     


     

    Fujitsu

     

    Fujifilm Slovakia

    Rybničná 40
    831 06 Bratislava
    tel.: +421-2-33 59 51 19
    e-mail: servis@fujifilm.sk

     


     

    Garmin

     

    CONAN s.r.o.
    Murgašova 18, 010 01 Žilina
    tel: +421 41 700 2900, -01, -02
    fax: +421 41 763 2616
    servis@garmin.sk

    Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
    PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
    0800 135 000 hotline@garmin.sk

     


     

    Genius

     

    FIXIT S.A. - zárucné a pozárucné reklamácie výrobkov Genius
    Registráciu a sledovanie priebehu reklamácie umožnuje systém dostupný na stránke http://rma.fixit-service.com.

    Opätovná registrácia nie je nutná pre zaregistrovaných partnerov firmy Fixit a spôsob riešenia reklamácii je rovnaký ako u iných výrobcov, ktorí sú spoločnosťou Fixit servisovaní."

     


     

    GoClever

     

    GoClever

    Slavonícka 324

    675 31 Jemnice

    tel. +420-546 606 021

    e-mail:servis@gocleverservis.cz

     


     

    HEWLETT PACKARD

     

    https://www.swissservice.sk/kontakt/

    SWISS spol. s r.o., Pestovateľská 13 – areál OC Korzo, 821 04  Bratislava, tel. č.: 02/6720 2080, Fax č.: 02/6720 2081, servis@swissservice.sk

    SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
     

    SWISS, spol. s r.o., Partizánska cesta 33, 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
     


     

    HTC

     

    Servis zapezpečuje VSP Data, a.s.,

    tel.: +420 381 489 583,

    web: www.wspdata.cz

     

    Reklamačný formulár sa nachádza na adrese http://services.vspdata.cz/htc/

     


     

    Lenovo

     

    Notebooky Ideapad

    V prípade reklamácie kontaktujte Hotline Lenovo 0800 197 462. Lenovo zabezpečuje v prípade záručnej reklamácie bezstarostný servis.

     

    Notebooky Thinkpad

    V prípade reklamácie kontaktuje servisné stredisko Lenovo: Bratislava ba@lenovoservis.sk 02/6252 2000, Banská Bystrica bb@lenovoservis.sk 048/321 9922, Košice ke@lenovoservis.sk 055/321 1901.

     


     

    Lexmark 

     

    https://www.swissservice.sk/kontakt/

    SWISS spol. s r.o., Pestovateľská 13 – areál OC Korzo, 821 04  Bratislava, tel. č.: 02/6720 2080, Fax č.: 02/6720 2081, servis@swissservice.sk

    SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
     

    SWISS, spol. s r.o., Partizánska cesta 33, 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
     


     

    Logitech / Labtec

     

    FIXIT S.A. - zárucné a pozárucné reklamácie výrobkov Logitech / Labtec
    Registráciu a sledovanie priebehu reklamácie umožnuje systém dostupný na stránke http://rma.fixit-service.com. Reklamacný postup k výrobkom Logitech / Labtec môžete nájst po prihlásení sa v systéme. Postup je vo formátu PDF v záložke Nápoveda.

    Opätovná registracia nie je nutná pre zaregistrovaných partnerov firmy Fixit a spôsob riešenia reklamácii je rovnaký ako u iných výrobcov, ktorí sú u firmy Fixit servisovaní

     


     

    MICROSOFT XBOX

     

    http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact

     


     

    OKI

     

    Tlačiarne "Informačná technika s.r.o.

    http://www.inte.sk/kontakt.php

    Otváracie hodiny (servis): Po-Pi 8:30-11:30 12:30-16:00

    Tlačiarne - servis a technické informácie:
    E-mail: servis@inte.sk

    Tlačiarne a spotrebný materiál - obchodné informácie:
    E-mail: predaj@inte.sk

    Elektronické a informačné systémy - obchodné informácie:
    E-mail: obchod@inte.sk

    Všeobecný firemný kontakt:
    E-mail: info@inte.sk

     


     

    Philips

     

    Philips monitory:
    Monitory Philips servisuje firma DATALAN
    Púchovská 8

    831 06 Bratislava.

     

    Zvoz ZDARMA zabezpečuje po telefonickej objednávke kuriér firmy DATALAN, treba telefonicky objednať u p. Kučeráka, tel.: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke
     www:    http://www.datalan.sk/strediska-outsourcingu-a-autorizovaneho-servisu/10101s.
     e-mail:  servis@datalan.sk
     

    Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
    Púchovská 8
    831 06 Bratislava
    Tel.: +421 2 49 20 71 55                    
    Fax: +421 2 49 20 71 66
    servis@datalan.sk


    Pobočka Žilina
    Dolné Rudiny 3
    010 01 Žilina
    Tel.: +421 41 500 62 30               
    Fax: +421 41 500 62 31
    datalanza@datalan.sk

     

    Pobočka Banská Bystrica
    Kapitulská 12
    974 01 Banská Bystrica
    Tel.: +421 48 415 39 33             
    Fax: +421 48 415 39 35
    datalanbb@datalan.sk

     

    Pobočka Poprad
    Námestie sv. Egídia 40/57
    058 01 Poprad
    Tel.: +421 905 603 364             
    datalanpp@datalan.sk


    Pobočka Košice
    Popradská 68
    040 01 Košice
    Tel.: +421 55 640 51 90               
            +421 55 640 52 46      
    Fax: +421 55 640 51 89
    datalanke@datalan.sk


    PHILIPS PC repro a kamery:
    TWIS
    Kalinčiakova31
    83 104,Bratislava

    Slovenská republika
    tel.: +421 -2 - 44 45 85 14,

                          44 37 29 00
    fax: +421 - 2 - 44 45 85 13
    e-mail: twis@twis.sk ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky,  michal.ochotnicky@philips.com
    tel.:20666144

     


     

    SAMSUNG

     

     https://www.swissservice.sk/kontakt/

    SWISS spol. s r.o., Pestovateľská 13 – areál OC Korzo, 821 04  Bratislava, tel. č.: 02/6720 2080, Fax č.: 02/6720 2081, servis@swissservice.sk

     

    "Tlačiarne, kopírky, faxy, monitory"

    C.C.C.spol. s r.o.
    Námestie Biely kríž 1
    831 02 Bratislava

    tel : +421 2 44459955
    tel : +421 2 43411450
    E-mail: info@ccc.sk
    www.ccc.sk

    alebo

    TV-AV Elektronic spol. s r.o.
    Hviezdoslavova 9
    010 01 Žilina
    Tel.č.: 041/ 5626061
    fax: 041/ 5623915
    e-mail: tvav@tvav.sk
    web: www.tvav.sk
    alebo

    T.V.A. servis, spol. s r. o.
    Južná trieda 48/D
    040 01 Košice
    Tel.č.: 055/ 63 385 01, 63 381 35
    fax: 055/ 63 236 49
    e-mail: tvaservis@tvaservis.sk
    web: www.tvaservis.sk

     

    Samsung - Zákaznícke servisné stredisko

    Galvaniho 17/C

    831 01 Bratislava

    tel.:421-2-33 66 33 60

    e-mail:samsung.ba@ppi-etc.sk.

    SAMSUNG ostatný tovar http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

     


     

    TOMTOM

     

    Pred zavedením reklamácie vyskúšajte “reset” zariadenia, ktorý vo väčšine prípadov chybu odstráni.
    Je potrebné, aby reklamácia (tovar) obsahovala všetky súčasti, čiže sa nevracia iba poškodená časť (napr. držiak), ale kompletné celé balenie. Okrem toho je potrebné, aby bola priložená kópia dokladu o kúpe + záručný list DSI Slovakia.

    Postup reklamácie:

    • na stránke http://www.tomtom.com si zvoľte CZ lokalizáciu
    • zaregistrujte sa, v pravo hore je "vytvoriť účet"
    • zavolajte na číslo +420 239000491
    • operátorovi nadiktujte SN zariadenia, mail na ktorý ste registrovali účet a popíšte závadu.
    • do 15 min sa Vám v menu "moje opravy" vytvorí nová RMA a do mailu Vám zašlú štítok UPS, vytlačte ho a nalepte na krabicu
    • zavolajte kuriéra

     

     


     

    TOSHIBA

     

     https://www.swissservice.sk/kontakt/

    SWISS spol. s r.o., Pestovateľská 13 – areál OC Korzo, 821 04  Bratislava, tel. č.: 02/6720 2080, Fax č.: 02/6720 2081, servis@swissservice.sk

    SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
     

    SWISS, spol. s r.o., Partizánska cesta 33, 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
     

    K prevádzke nášho webu online.westech.sk využívame takzvané cookies. Cookies sú súbory slúžiace na prispôsobenie obsahu webu, na meranie jeho funkčnosti a všeobecne na zaistenie vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte so spôsobom, akým s cookies nakladáme. Viac informácií...